Lista functiilor din primaria Talmaciu la data de 31.03.2021
Lista functiilor din primaria Talmaciu la data de 31.03.2021
Transparenta PH indicatori performanta SC APA CANAL TALMACIU
Primarul oraşului Tălmaciu aduce la cunoştinţă publică faptul ca a iniţiat PROIECTUL DE HOTĂRÂRE privind aprobarea indicatorilor de performanţă ai S.C APĂ-CANAL TĂLMACIU S.R.L si a Raportului de activitate pe anul 2020 al administratorului S.C APĂ-CANAL TĂLMACIU S.R.L pe care îl va supune dezbaterii în şedinţa ordinară a Consiliului Local Tălmaciu din luna mai 2021.
Cei interesaţi pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare la sediul Primăriei Oraşului Tălmaciu, birou Registratură, sau pe adresa de e-mail a Primariei Orasului Talmaciu primaria@talmaciu.ro în perioada 24.03.2021-05.04.2021.
anunt PH indicatori SC Apa canal talmaciu
\PH , Raport si Nota fundamentare aproare indicatori
Anunt
Primarul oraşului Tălmaciu aduce la cunoştinţă publică faptul ca a iniţiat PROIECTUL DE HOTĂRÂRE privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale din Orasul Tălmaciu pentru anul 2022 prin indexarea cu rata inflaţiei de 2,6% a celor existente , pe care îl va supune dezbaterii în şedinţa ordinară a Consiliului Local Tălmaciu din luna aprilie 2021.
Cei interesaţi pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare la sediul Primăriei Oraşului Tălmaciu, birou Registratură, sau pe adresa de e-mail a Primariei Orasului Talmaciu primaria@talmaciu.ro în perioada 15.03.2021-25.03.2021.
RAPORT evaluare LEGEA 544/2001 in anul 2020
Raport Evaluare Legea 52/2003 in anul 2020
Anunt
Primarul oraşului Tălmaciu anunţă că va supune dezbaterii în şedinţa ordinară a Consiliului Local Tălmaciu din luna FEBRUARIE 2021 , PROIECTUL DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Procedurii de vânzare a bunurilor imobile, aparţinând domeniului privat al UAT Oraş Tălmaciu. Detalii AICI,
Proiect Hotarare aprobare procedura vanzare bunuri
Primăria Oraşului Tălmaciu a demarat procedurile pentru alegerea variantei reprezentative a steagului propriu al oraşului.
În acest sens, cele trei variante supuse consultării publice, pot fi cosultate atât pe site-ul Primăriei www.talmaciu.ro cât și la avizierul Primariei Oraşului Tălmaciu.
Persoanele fizice sau juridice interesate îşi pot exprima opțiunea asupra uneia dintre variantele propuse, la sediul Primăriei Oraşului Tălmaciu, birou Registratură, sau pe adresa de e-mail a Primăriei Oraşului Tălmaciu primaria@talmaciu.ro
ANUNŢ
Având în vedere propunerile ADI ECO Sibiu pentru aprobarea Regulamentului pentru instituirea taxei de salubrizare la nivelul judeţului Sibiu,vă comunicăm că în funcţie de specificul zonal propriu, se poate interveni punctual în cuprinsul Regulamentului iar în acest sens se pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare la sediul Primăriei Oraşului Tălmaciu, birou Registratură, sau pe adresa de e-mail a Primăriei Oraşului Tălmaciu primaria@talmaciu.ro .
Regulament instituire taxa_anul_2021_ST_v3
Anexa 3 HCL mecanismul PPCA_draft de lucru_v1_13.11.2020
declaratie de impunere_render_eco
ANUNŢ
Primarul oraşului Tălmaciu aduce la cunoştinţă publică faptul ca a iniţiat PROIECTUL DE HOTĂRÂRE privind aprobarea impozitelor şi taxelor locale pe anul 2021 , pe care îl va supune dezbaterii în şedinţa ordinară a Consiliului Local Tălmaciu din luna decembrie 2020.
Cei interesaţi pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare la sediul Primăriei Oraşului Tălmaciu, birou Registratură, sau pe adresa de e-mail a Primariei Orasului Talmaciu primaria@talmaciu.ro în perioada 17.11.2020-27.11.2020.
PRIMAR
IOAN OANCEA
PROIECTUL DE HOTĂRÂRE privind aprobarea impozitelor şi taxelor locale pe anul 2021
RAPORT DE SPECIALITATE privind stabilirea impozitelor si taxelor pentru anul 2021
ANEXA 2 IMPOZIT-PE-TERN-PERSOANE-FIZICE
ANEXA 3 IMPOZIT-PE-TEREN-PERSOANE-JURIDICE
ANEXA 4 IMPOZIT PE CLADIRI-PERSOANE JURIDICE
ANEXA 5 IMPOZIT-PE-MIJLOACE-DE-TRANSPORT
ANEXA 6 TAXE-PENTRU-ELIBERAREA-ALTOR-AUTORIZATII-SI-CERTIFICATE
ANEXA 9 TAXE-PENTRU-ELIBERAREA-CERTIFICATELOR-AVIZELOR-SI-AUTORIZATIILOR
ANEXA 10 FACILITATI FISCALE-PERSOANE FIZICE
ANEXA 11 FACILITATI FISCALE PERSOANE JURIDICE
ANEXA 12 IMPOZIT PE SPECTACOLE
Anexa 13 Regulament de specialitate privind stabilirea taxelor speciale
Lista functiilor din Primaria orasului Talmaciu cu veniturile salariale aferente la data de 30.09.2020. Detalii AICI
Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, prin Direcția Integritate, Bună Guvernare și Politici Publice, implementează proiectul cu titlul: „Consolidarea sistemelor de integritate – cea mai bună strategie de prevenire a corupției în administrația publică“, cod SIPOCA 61.
Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, în cadrul Axei prioritare 2: „Administrație și sistem judiciar accesibile și transparente“, obiectiv specific 2.2: „Creșterea transparenței, eticii și integrității în cadrul autorităților și instituțiilor publice“.
Una dintre activitățile din cadrul proiectului presupune realizarea unui studiu privind percepția publică referitoare la efectele măsurilor anticorupție la nivelul administrației publice locale.
În acest sens, beneficiarii de servicii publice din orasul Talmaciu pot accesa link-ul (https://www.survio.com/survey/d/H5G9R7Q9E9Y5A7H3N) și codul QR al chestionarului menționat, în vederea completării acestuia.
Chestionarul poate fi completat până cel târziu la 15 octombrie 2020.
Primarul orasului Talmaciu anunta ca va supune dezbaterii in sedinta ordinara a Consiliului local Talmaciu din luna octombrie 2020, PROIECTUL DE HOTARARE privind aprobarea Procedurii de concesiune a bunurilor imobile, apartinand UAT oras Talmaciu. Detalii AICI
Anunt
Primarul orasului Talmaciu anunta ca va supune dezbaterii in sedinta ordinara a Consiliului local Talmaciu din luna august 2020 PROIECTUL DE HOTARARE privind aprobarea pentru aplicarea taxei speciale de protectie civila. Detalii AICI
PH aprobare Regulament pentru aplicarea taxei speciale de protectie civila
Rapoarte de activitate a consilierilor locali pe anul 2019
raport activitate 2019 consilier Achim Dan
raport activitate 2019 consilier Carpatorea Dumitru
raport activitate 2019 consilier Covaci Adrian
raport activitate 2019 consilier Draghita Marcela
raport activitate 2019 consilier Filip Gheorghe
raport activitate 2019 consilier Ioan Rus
raport activitate 2019 consilier Ion Dacian
raport activitate 2019 consilier Ivan Ilie
raport activitate 2019 consilier Lotrean Ctin
raport activitate 2019 consilier Oancea Ioan
raport activitate 2019 consilier Rinjeu Nicolae
raport activitate 2019 consilier Stroila Gabriel
raport activitate 2019 consilier Voicu Adriana
raport activitate 2019 consilier Zaharie Dorian
Anunt
Anunt
Primarul oraşului Tălmaciu anunţă că va supune dezbaterii în şedinţa ordinară a Consiliului Local Tălmaciu din luna iulie 2020, PROIECTUL DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Procedurii de închiriere a bunurilor imobile, aparţinând domeniului public al UAT Oraş Tălmaciu.
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele interesate pot trimite în scris propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind acest proiect de act normativ la sediul Primăriei Oraşului Tălmaciu, birou Registratură, sau pe adresa de e-mail a Primăriei Oraşului Tălmaciu primaria@talmaciu.ro în perioada 16.06.2020-30.06.2020. Detalii AICI
Anunt
Anunt
Primarul orasului Talmaciu anunta ca va supune dezbaterii in edinta ordinara a Consiliului Local Talmaciu din luna iulie 2020, PROIECTUL DE HOTARARE privind aprobarea Amenajamentului pastoral al UAT Oras Talmaciu.
in conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, persoanele interesate pot trimite in scris propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind acest proiect de act normativ la sediul Primariei Ora ului Talmaciu, birou Registratura, sau pe adresa de e-mail a Primariei Orasului Talmaciu primaria@talmaciu.ro in perioada 10.06.2020-23.06.2020. Detalii AICI
anexa 1 amenajament pastoral ianuarie 2020
anexa 2 PH aprobare amenajament pastoral
Anunt
Lista functiilor din Primaria orasului Talmaciu cu veniturile salariale aferente la data de 31.03.2020. Detalii AICI
Anunt
Primarul oraşului Tălmaciu anunţă că va supune dezbaterii în şedinţa ordinară a Consiliului Local Tălmaciu din luna aprilie 2020, PROIECTUL DE HOTĂRÂRE privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale din Oraşul Tălmaciu pentru anul 2021 prin indexarea cu rata inflaţiei de 3,8 % a celor existente.
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele interesate pot trimite în scris propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind acest proiect de act normativ la sediul Primăriei Oraşului Tălmaciu, birou Registratură, sau pe adresa de e-mail a Primăriei Oraşului Tălmaciu primaria@talmaciu.ro în perioada 12.03.2020-23.03.2020
anunt ph impozite si taxe 2021
Proiect hotarare indexare impozite si taxe 2021
Anunt
Primarul oraşului Tălmaciu anunţă că va supune dezbaterii în şedinţa ordinară a Consiliului Local Tălmaciu din luna aprilie 2020, PROIECTUL DE HOTĂRÂRE privind aprobarea tarifelor de colectare a deşeurilor de pe raza U.A.T Oraş Tălmaciu
anunt transparenta proiect tarife deseuri
PH aprobare tarife de colectare deseuri
raport modificare tarife colectare deseuri
RAPORT ACTIVITATE PE LEGEA 544. pt anul 2019 pdf
Raport evaluare Legea 52 pt anul 2019
Rapoarte activitate consilieri locali
raport activitate Carpatorea D
raport activitate Lotrean Ctin
raport activitate Stroila Gabriel
raport activitate Voicu Adriana
Anunt
Primarul orasului Talmaciu anunta ca va supune dezbaterii in sedinta ordinara a Consiliului Local Talmaciu din Iuna iulie 2019, Raportul intocmit de sef serviciu tehnic din cadrul Primariei Orasului Talmaciu privind modificarea preturilor la apa potabila. Detalii AICI
Cei interesati pot trimite in scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare la sediul Primariei Orasului Talmaciu, birou Registratura, sau pe adresa de e-mail a Primariei Orasului Talmaciu primaria@talmaciu.ro in perioada 01.07.2019-11.07.2019.
Proiect de hotarare privind implemantarea procesului de bugetare participativa
Propunere Proiect de hotarare privind implemantarea procesului de bugetare participativa
Rapoarte de activitate
PROIECT PRIVIND INDEXAREA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE APLICABILE IN ANUL FISCAL 2020
ANEXA 1 IMPOZIT PE CLADIRI-PERSOANE FIZICE
ANEXA 2 IMPOZIT PE CLADIRI-PERSOANE JURIDICE
ANEXA 3 IMPOZIT PE TEREN-PERSOANE FIZICE
ANEXA 4 IMPOZIT PE TEREN-PERSOANE JURIDICE
ANEXA 5 IMPOZIT PE MIJLOACE DE TRANSPORT
ANEXA 7 TAXE PENTRU ELIBERAREA ALTOR AUTORIZATII SI CERTIFICATE
ANEXA 10 FACILITATI FISCALE-PERSOANE FIZICE
ANEXA 11 FACILITATI FISCALE PERSOANE JURIDICE
ANEXA 12 TAXE PENTRU ELIBERAREA CERTIFICATELOR, AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR
ANEXA 14 REGULAMENT PRIVIND STABILIREA TAXELOR SPECIALE DIN ANEXA 13
Raport de evaluare a implementarii Legii 52/2003 in anul 2018. Detalii AICI
Raport de evaluare a implementarii Legii 544/2001 in anul 2018. Detalii AICI
Accesand linkul de mai jos aflati detalii despre proiectul SIPOCA 35
Anunt
Plan urbanistic de detaliu pentru extinderea halei SC LA FANTANA SRL. Detalii AICI
Lista functiilor din primaria talmaciu
Lista functiilor din primaria talmaciu
Anunt
Primarul orasului Talmaciu anunta ca va supune dezbaterii in sedinta ordinara a Consiliului Local Talmaciu din luna octombrie 2018
Raportul întocmit de consilier urbanism din cadrul Primariei Orasului Talmaciu prin care se propune avizarea cererii formulata de Societatea RCS&RDS S.A pentru atribuirea unui teren in suprafata de 225 mp situat in Talmacel in locul numit „ln Livadie” in vederea amplasarii unei statii de telefonie mobila in scopul imbunatatirii semnalului de telefonie mobila .
Cei interesati pot trimite in scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind solicitarea Societatii RCS&RDS S.A la sediul Primariei Orasului Talmaciu, birou Registratura, sau pe adresa de e-mail a Primariei Orasului Talmaciu primaria@talmaciu. ro in perioada 26.09.2018-8.10.2018
Mai multe detalii AICI
Indicatori venituri la data de 30.06.2018
Indicatori venituri la data de 30.06.2018
Anunt
Avand in vedere raportul intocmit de consilier investitii din cadrul Primariei Orasului Talmaciu prin care propune aprobarea Variantei 7 a proiectului de stema a Orasului Talmaciu, primarul orasului Talmaciu a initiat un proiect de hotarare in vederea dezbaterii sale in sedinta ordinara a Consiliului Local Talmaciu din luna iulie 2018.
Anexele la acest proiect de hotarare sunt publicate pe site-ul primariei si afisate la sediul Primariei Orasului Talmaciu.
Cei interesati le pot studia si pot trimite in scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind acest proiect de hotarare la sediul Primariei Orasului Talmaciu, birou Registratura, sau pe adresa de e-mail a Primariei Orasului Talmaciu primaria@talmaciu.ro in perioada 09.07.2018-19.07.2018.
![]() |
![]() |
![]() |
Regulament
Regulamentul de organizare si functionare pentru aparatul de specialitate al primarului orasului Talmaciu 2018. Detalii AICI
Lista functiilor din primaria orasului Talmaciu conform art. 33 din Legea 153/2017 – privind salarizarea personalului platit din fonduri publice. Detalii AICI
Finantare nerambursabila
In atentia solicitantilor de finantare nerambursabila din fondurile bugetului local al Orasului Talmaciu pentru urmatoarele tipuri de activitati :
-culturale
-de implementare a programelor sportive
-de educatie civica
-de protectie a mediului
-pentru cultele religioase
-activitati de tineret
In baza legii 350 din 2 decembrie 2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general , cu modificarile si completarile ulterioare :
In perioada 15.03.2018-30.03.2018 Orasul Talmaciu lanseaza sesiunea de selectie publica a proiectelor care vor beneficia de finantare nerambursabila din bugetul local pe anul 2018.
Propunerile de proiect pot fi depuse la Registratura Primariei Orasului Talmaciu , str.Nicolae Balcescu nr.24 , avand ca termen limita data de 30.03.2018 ora 10.00. Perioada de evaluare a propunerilor de proiect este 02.04.2018 – 19.04.2018.
Acordarea de finantari nerambursabile si criteriile pe baza carora se atribuie acestea sunt reglementate de “Regulamentul privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local al Orasului Talmaciu pentru activitati nonprofit de interes local “ aprobat prin HCL nr.2/2018 si care este publicat pe site-ul Primariei Orasului Talmaciu www.talmaciu.ro .
HCL-2-finantari-nerambursabile
Având în vedere adresa nr. 145/2018 intocmita de administratorul SC Apa-Canal Talmaciu SRL precum si raportul nr. 594/2018 intocmit de Sef serviciu Tehnic, primarul orasului Talmaciu a initiat un proiect de hotarare in vederea dezbaterii sale in sedinta ordinara a Consiliului Local Talmaciu din luna martie 2018. Detalii AICI si AICI
Primarul orasului Talmaciu a initiat un PROIECT DE HOTARARE pentru aprobarea Regulamentului privind regimul finanţărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al Orasului Tălmaciu pentru activităţi nonprofit de interes local in vederea dezbaterii sale in sedinta ordinara a Consiliului Local Talmaciu din luna decembrie 2017.
Regulamentul este afisat si la sediul primariei sau il puteti vedea AICI
Cei interesati il pot studia si pot trimite in scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind acest proiect de hotarare la sediul Primariei Orasului Talmaciu, birou Registratura, sau pe adresa de e-mail a Primariei Orasului Talmaciu primaria@talmaciu.ro in perioada 21.11.2017-5.12.2017;
PRIMAR
NICOLAE PETRU BASARABA
Avand in vedere propunerile compartimentului impozite si taxe din cadrul Primariei Orasului Talmaciu prin care se stabilesc nivelul impozitelor si taxelor locale pentru anul 2018, primarul orasului Talmaciu a initiat un proiect de hotarare in vederea dezbaterii sale in sedinta ordinara a Consiliului Local Talmaciu din luna noiembrie 2017.
Anexele la acest proiect de hotarare sunt publicate pe site-ul primariei si afisate la sediul Primariei Orasului Talmaciu.
Cei interesati le pot studia si pot trimite in scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind acest proiect de hotarare la sediul Primariei Orasului Talmaciu, birou Registratura, sau pe adresa de e-mail a Primariei Orasului Talmaciu primaria@talmaciu.ro in perioada 16.10.2017-26.10.2017
PROIECT DE HOTARARE privind aprobarea impozitelor si taxelor locale pe anul 2018.pdf
PROPUNERE IMPOZITE SI TAXE LOCALE-2018.pdf
ZONAREA LOCALITATII TALMACIU, SATULUI TALMACEL SI SAT. TALMACIU-COLONIE ANUL FISCAL 2018.pdf
Lista functiilor din primaria orasului Talmaciu conform art. 33 din Legea 153/2017 – privind salarizarea personalului platit din fonduri publice. Detalii AICI
In conformitate cu prevederile art.7 din Legea m.52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata, primarul orasului Talmaciu aduce la cunostinta publica faptul ca a initiat
PROIECTUL DE HOTARARE privind aprobarea Regulamentului de atribuire a locurilor de parcare de reşedinţă in Orasul Talmaciu si localitatile apartinatoare
care urmeaza a fi supus dezbaterii Consiliului Local Talmaciu in sedinta ordinara din luna aprilie 2017.
Cei interesati pot trimite in scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind acest proiect de hotarare la sediul Primariei Orasului Talmaciu, birou Registratura, sau pe adresa de e-mail a Primariei Orasului Talmaciu primaria@talmaciu.ro in perioada 22.03.2017-3.04.2017
Proiectul il puteti descarca de AICI
1 Regulament incadrare cladiri si terenuri neingrijite.pdf
Raportul de evaluare a implementarii legii nr. 52/2003 in anul 2016 poate fi vizualizat AICI
Raportul de evaluare a implementarii legii nr. 544/2001 in anul 2016 poate fi vizualizat AICI